Purple Nike Classic

Translate

Thursday 21 April 2016

Hati Yang Tersakiti

Maaflah,
Mungkin aku bukan orang yang terakhir yang kau sayang
Siapalah aku nak jaga kau , nak sayang kau
Rasa seperti aku tak wujud di depan kau
Tak mampu nak luah perkara sebenar
Takut ditolak .
Gembira tengok kau tersenyum
Tapi bukan dengan dia :'(
Hati rasa macam dah berkecai bila tengok kau dengan dia
Setiap hari , telinga aku mesti dengar cerita pasal dia
Aku pun manusia jugak ada hati dan perasaan ni
Norma lah kalau aku cemburu
Sebab aku dah lama sayang kau
Tapi aku pendam :'(
Kekadang rasa macam tak layak disayangi
semua yang datang mesti pergi
Mencabarnya ujian yang diberi Nya
Tak mampu nak cakap apa-apa
Dah rasa macam dah tak percaya sesiapa
Tapi cuba tabahkan hati
Mungkin mendapat yang lagi bagus dari sekarang ke?
Aku bukan apa
Setiap hari fikir pasal dia
Tapi mungkin hati ni kena paksa lupakan dia
Siapalah aku untuk beri kasih sayang kepada dia
Memang rasa tak layak
Susah nak lupakan orang yang kita sayang ni
Gentle susah
O Allah,
Please guide my path
I am so weak
I'm felt alone
Feeling loveless
I just need someone to bring me back to life :'(
Please!


No comments:

Post a Comment