Purple Nike Classic

Translate

Tuesday 29 March 2016

Purpose

I don't know if this is wrong because someone else is telling me that it's wrong but I feel this so let me just like, try my best not to let this happen again. We weren't necessarily put in the best position to make the best decisions.

You can't be hard on yourself for these were the cards that you were given so you have to understand that these, like... that's not who you are. You know you're trying to be the best you can be but that's all you can do. If you don't give it all you got, you're only cheating yourself. Give it all you got, but if it ends up happening, it ends up happening.

That's what—that's what's happening with me. It's like God I'm giving it all I got, sometimes I'm weak and I'm gonna do it, and it's like I'm not giving myself grace, I'm just like understanding, that's just how it is.



Translate :

Saya tidak tahu jika ini adalah salah kerana orang lain memberitahu saya bahawa itu salah tetapi saya rasa ini supaya biar saya seperti, cuba yang terbaik untuk tidak membiarkan ini berlaku lagi. Kami tidak semestinya dimasukkan ke dalam kedudukan yang terbaik untuk membuat keputusan yang terbaik.

Anda tidak boleh menjadi keras pada diri sendiri untuk ini adalah kad yang anda telah diberikan supaya anda perlu faham bahawa ini, seperti ... itu tidak siapa anda. Anda tahu anda cuba untuk menjadi yang terbaik anda boleh tetapi itu sahaja yang anda boleh lakukan. Jika anda tidak memberikan semua yang anda mendapat, anda hanya menipu diri sendiri. Memberikan semua yang anda dapat, tetapi jika ia akhirnya berlaku, ia akhirnya berlaku.

Itulah apa-itulah apa yang berlaku dengan saya. Ia seperti Tuhan saya memberikan apa yang saya dapat, kadang-kadang saya lemah dan saya akan melakukannya, dan ia adalah seperti saya tidak memberi diri saya rahmat, saya hanya seperti pemahaman, itu hanya bagaimana ia.

No comments:

Post a Comment