Purple Nike Classic

Translate

Thursday 8 October 2015

3 Hari Sebelum PT3

Assalamualaikum! Hi,World! Dah lama tak update blog ni...Hehehe...Maklumlah, sejak kebelakangan ni busy sikit sebab nak study for PT3 kan...So, kena hard sikit(studylah sangat)...hehehe...betulah..Tinggal 3 hari je lagi untuk bertempur di medan peperangan dengan membawa harapan dari keluarga yang tersayang yang nak melihat kejayaan diri ini.
   
    Aku ni betul2 lemah Math.Satu bab form 3 pun aku tak faham.Pastu tinggal 3 hari ni barulah terhegeh-hegeh nak carik orang suruh ajar...memang tak lah..Honestly, aku masih tak ready lagi for PT3 next week.Sebab persediaan masih tak lengkap.Aku hanya mampu  berdoa agar urusan aku dipermudahkan.UPSR aku 3A2B je..Sedih dengarnya..Entah apa pulak result PT3 tahun ni..Wish me luck lah..Aku harap korang dapat doakan kejayaan aku dan semua budak2 batch '00' yang lain agar mendapat keputusan yang cemerlang untuk PT3..Make Malaysian proud with us bcus we're AWESOME!










No comments:

Post a Comment